ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
61K
دکتر دکتر کیوان دارندگان

دکتر کیوان دارندگان

14 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 131798
فوق تخصص جراح پلاستیک (رینوپلاستی، لیفت صورت و گردن،بلفاروپلاستی، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی)
4.8
از ۵
رضایت (196 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از دو ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان وحدت اسلامی ; میدان وحدت اسلامی بن بست رازی
مراجعین محترم بیمارستان رازی به اطلاع میرساند: علاوه برخدمات تخصصی پوست ومو (شامل تشخیص ودرمان بیماریهای پوستی وخدمات تخضصصی زیبایی ) و جراحی پلاستیک،درمانگاههای ذیل در بیمارستان دایر می باشد. داخلی، قلب وعروق، گوارش ،غددومتابولیسم، مغزواعصاب، روانپزشکی، طب اورژانس، رادیولوژی، تغذیه، گوش وحلق وبینی، جراحی عمومی، ارتوپدی و همچنین آندوسکوپی و کلونوسکوپی،نوارعصب وعضله،سونوگرافی وسی تی اسکن .بیماران محترم در زمان حضور در بیمارستان ارائه کارت ملی برای بیماران ایرانی و داشتن پاسپورت یا مدرک معتبر برای بیماران اتباع الزامیست. در این مرکز نوبت دهی تنها از طریق  سایت نوبت دهی میباشد (غیر حضوری) بنابراین ابتدا نوبت خود را رزرو و سپس به بیمارستان مراجعه نمایید. درصورت عدم حضور طبق نوبت رزرو شده، بیمار تا یکماه پذیرش نخواهدشد. رعایت شئونات اسلامی الزامیست. پزشکان مارا در کلینیک مجازی دکتر مایکو بیابید؛ جهت ویزیت آنلاین و کلینیک مجازی دکتر مایکو به وبسایت زیر مراجعه کنید. Http://onlineclinic.tums.ac.ir
تهران - تهران، وحدت اسلامی، رازی
درباره من

دکتر کیوان دارندگان رتبه اول ورودی و دانش آموخته دبیرستان کمال تهران و از برگزیدگان المپیاد زیست شناسی است که با رتبه ۶۵ کنکور سراسری وارد رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و عضو انجمن ملی نخبگان ایران بوده و سپس وارد رشته تخصصی جراحی عمومی و موفق به کسب بورد تخصصی جراحی عمومی شد، و طرح مقطع تخصص را در استان خوزستان سپری کرد، سپس با رتبه ۵ وارد رشته فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد و موفق به کسب بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک گشت و هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول طبابت و خدمت رسانی به زیباجویان و بیماران ترمیمی است،از وی مقالات و تالیفاتی به چاپ رسیده و به عنوان سخنران در کنگره ها شرکت داشته و سابقه جراحی و خدمت در مناطق جنوب کشور و مناطق محروم را دارد و عضو گروه جراحان شکاف لب و کام خیریه ( مرهم )

می باشد. وی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ISPAS است و در کمیته های مختلف انجمن نیز فعالیت دارد. جراحی های مختلف و متعدد ایشان در مقاطع سپری شده، شامل جراحی های زیبایی ، میکروسکوپی ، جراحی های فک و صورت ، جراحی های دست ، پیوند دست و انگشت ، جراحی های ترمیمی ، جراحی بیماران ترومایی وسیع ، تصادفی ، تومورهای پوستی و جراحی های عمومی بوده که با نجات جان بیماران ، و رضایت کامل ایشان همراه بوده است و هم اکنون عمده فعالیت ایشان در مورد جراحی های زیبایی شامل

 

 رینوپلاستی، جراحی لیفت صورت ،گردن و پیشانی، لیفت ابرو و شقیقه، بلفاروپلاستی، تزریق چربی صورت، ماموپلاستی و لیفت و پروتز سینه، ژنیکوماستی، لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، پیکرتراشی، براکیوپلاستی، لیفت ران و تمامی جراحی های زیبایی،تزریق ژل ، بوتاکس و … می باشد.

 

رویکرد ایشان در تمامی جراحی ها،جراحی علمی با دقت و ظرافت بالا و جراحی میکروسکوپی است.

 

نمونه جراحی های ایشان را می توانید در پیج اینستاگرام

drdarandegan مشاهده کنید.

 

                                                                                                                              drdarandegan 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر کیوان دارندگان را داشته است.

نظرات در مورد دکتر کیوان دارندگان

4.8
از ۵
رضایت (196 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م ق
محمدحسن قهرمانی
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
عرض سلام و آرزوی اینکه بهترین ها براتون اتفاق بیفته : بعنوان یه تجربه ی دلچسب و مطلوب از مراجعه به دکتر دارندگان عزیز ،به استحضار تون برسونم اینجانب - فردی مذکر با 56 سال سن از دبیران آموزش و پرورش تهران - با انجام عمل اسلیو معده،بالای 50 کیلو وزن کم کردم که بعلت افتادگی شدید پوست در کلیه اندام ها،دست به دامان جراح عزیز و عالیقدر و استاد تمام و کمال ( جناب دکتر دارندگان) شدیم. اول تابستان 1402 زحمت عمل (ابدومینو پلاستی ) رو برام کشیدن که با توجه به اوج دقت و مهارت بسیار زیادشون درین حوزه ( قبل عمل ، حین عمل ، بعد عمل ) و ظرافت انجام بخیه ها - و رسیدگی ها و رهنمود های دارویی و فیزیکی بعد عمل،رسیدیم به وضعیت بسیار عالی ایکه هر که دید،بسیار پسندید. بعنوان یک نمونه : دختر جوانم که مهندس می باشد،اعتراض دارد که پدر،شما حدود 50 سال،هر چقدر دلتون خواست خوردین و چاق شدین،اما الان با این عمل ابدومینو پلاستی جناب دکتر دارندگان ، شکمت از همه ماها،تخت تر و صاف تره و این عین نامردیه. بهمن ماه هم نزد جناب دکتر دارندگان عزیز،بعلت ژنیکوماستی بسیار شدید و افتادگی سینه ها ناشی از همون کاهش شدید وزن،تحت عمل جراحی (ماستکتومی) و برداشتن بافت اضافی سینه ها و جراحی زیبایی سینه ها قرار گرفتم که تا الان،که حدود20روز گذشته،و در حالی که هنوز آثار جراحی مشهوده ، داریم لذت شو می بریم.دست شون حسابی درد نکنه .تا الآن هر کی نتیجه این عمل رو هم دید،گفت عالی شده ، و حسابی پسندیدن. دقت و حساسیت بسیار بالا،مطالعه و مرور آخرین مقالات بین المللی علمی پزشکی موجود درباره ی عملی که میخوان انجام بدن،بکار گیری ظرافت زیاد و زیادتر ، وسواس خاص و منحصر به فرد ، پیگیری ها و پاسخگویی های مستمر جناب دکتر دارندگان عزیز بعد از عمل ، نتایج درخشان و دلچسبی رو به همراه داره. ایشالا که شما زیبا جویان محترم هم ، همونی که دل تون میخواد بشه و لذت شو ببرین.
2
پسندیدن
ارسال
م ق
محمدحسن قهرمانی
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
عرض سلام خدمت همه شما زیبا جویان محترم، بعنوان یه تجربه ی دلچسب و مطلوب ،به استحضار تون برسونم اینجانب - فردی مذکر با 56 سال سن از دبیران آموزش و پرورش تهران - با انجام عمل اسلیو معده ،طی 4 سال بالای 50 کیلو وزن کم کردم که بعلت افتادگی شدید پوست در کلیه اندام ها ،دست به دامان جراح عزیز و عالیقدر و استاد تمام و کمال ( جناب دکتر دارندگان) شدیم. اول تابستان 1402 زحمت عمل ( ابدو مینو پلاستی ) رو برام کشیدن که با توجه به اوج دقت و مهارت بسیار زیادشون درین حوزه ( قبل عمل ، حین عمل ، بعد عمل ) و ظرافت انجام بخیه ها - و رسیدگی ها و رهنمود های دارویی و فیزیکی بعد عمل ، رسیدیم به وضعیت بسیار عالی ایکه هر که دید ، بسیار پسندید. بعنوان یک نمونه : دخترم که دانشجو می باشد ، اعتراض دارد که پدر،شما 50 سال،هر چقدر دلتون خواست خوردین و چاق شدین ، اما الان با این عمل ابدومینو پلاستی جناب دکتر دارندگان ، شکمت از ماها ، تخت تر و صاف تره . بهمن ماه هم نزد جناب دکتر دارندگان عزیز ، بعلت ژنیکوماستی بسیار شدید و افتادگی سینه ها ناشی از همون کاهش شدید وزن ، تحت عمل جراحی ( ماستکتومی ) و برداشتن بافت اضافی سینه ها و جراحی زیبایی سینه ها قرار گرفتم که تا الان ، که حدود 2 هفته گذشته ، و در حالی که هنوز آثار جراحی مشهوده ، داریم لذت شو می بریم.دست شون حسابی درد نکنه . هر کس که نتیجه این عمل رو هم دید ، گفت عالی شده ، و حسابی پسندیدن. دقت بالا ، مطالعه و مرور آخرین مقالات علمی بین المللی موجود درباره ی عمل جراحی که میخوان انجام بدن ، بکار گیری ظرافت زیاد و زیادتر ، وسواس خاص و منحصر به فرد ، پیگیری ها و پاسخگویی های مستمر جناب دکتر دارندگان عزیز بعد از عمل ، نتایج درخشان و دلچسبی رو به همراه داره. ایشالا که شما زیبا جویان محترم هم ، همونی که دل تون میخواد بشه و لذت شو ببرین.
پسندیدن
ارسال
ز آ
زینب آقائی هشجین
یک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر دارندگان که واقعاااا بینهااایت دکتر متشخص،شریف،مهربون،مجرب،حاذق،چشم پاک و با تعهد کاریه بسیااار بالایی هستن،بنده توسط ایشان چندین بار ویزیت شدم و برخلافه دکترایه دیگه که اصلااا برایه بیمار وقتو حوصله نمیزارن ،ولی دکتر دارندگان هم تایم و هم وقت میزارن و با حوصلهو انرژی تمامه توضیحاتو در رابطه با بیماری یا جراحی زیبای در اختیارم کامل قرار دادن. و راهنماییه کامل کردن.در نهایت عمل زیبایی پروتز سینه انجام دادم که چقدررر از جراحیشون راضیم اینقدرررر که دلسوزانهو خالصانه از جون مایه میزارن و اینکه چه قبل از عمل و چه بعداز عمل هم پیگیر هستن و بیمار رو رها نمیکنن و واقعااا صفر تا صد از ابتدا تا زمانی که حتی پروسهیه نقاهت بعداز جراحیو سپری کردم همیشههه دکتر کنارم دلسوزانه پیگیر بود با حوصلهو پر انرژی همراهیم کردو و تنهام نزاشت.واقعاااا نمیدونم چجوری ازین دکتر تشکر کنم و کلمات و زبونم از بیان ذات و شخصیت و مرامو منشو تبحر کاریه دکتر قاصر هستش.بیشک دکتر نمونه و کار درست از هررررر لحاظ دکتر کیوان دارندگان هستش ،چون هیچکی در هیییچ زمینه ای بپای ایشون نمیرسه.تا توسطه ایشون ویزیت نشین متوجهیه عرایضه بنده نمیشین. دکتری دست طلا هستن .ایشالاه دست به خاک بزنن واسشون طلا بشه .خدارو شاکرم که ایشون رو تونستم پیدا کنم.برای دکتر دارندگان عزیز و خانوادهیه محترمشون ارزوی سعادت و سلامتیو خوشبختیو موفقیتهایه روز افزون دارم.دکتر جان خدا شمارو برایه همهیه ما بیمارا و زیباجویان حفظ کنه.الهی آمین.
4
پسندیدن
ارسال
ز آ
زینب آقائی هشجین
دو ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جراحی زیبایی پروتز سینه:دکتر دارندگان که واقعاااا بینهااایت دکتر متشخص،شریف،مهربون،مجرب،حاذق،چشم پاک و با تعهد کاریه بسیااار بالایی هستن،بنده توسط ایشان چندین بار ویزیت شدم و برخلافه دکترایه دیگه که اصلااا برایه بیمار وقتو حوصله نمیزارن ،ولی دکتر دارندگان هم تایم و هم وقت میزارن و با حوصلهو انرژی تمامه توضیحاتو در رابطه با بیماری یا جراحی زیبای در اختیارم کامل قرار دادن. و راهنماییه کامل کردن.در نهایت عمل زیبایی پروتز سینه انجام دادم که چقدررر از جراحیشون راضیم اینقدرررر که دلسوزانهو خالصانه از جون مایه میزارن و اینکه چه قبل از عمل و چه بعداز عمل هم پیگیر هستن و بیمار رو رها نمیکنن و واقعااا صفر تا صد از ابتدا تا زمانی که حتی پروسهیه نقاهت بعداز جراحیو سپری کردم همیشههه دکتر کنارم دلسوزانه بود و پیگیر بود و تنهام نزاشت.واقعاااا نمیدونم چجوری ازین دکتر تشکر کنم و کلمات و زبونم از بیان ذات و شخصیت و مرامو منشو تبحر کاریه دکتر قاصر هستش.بیشک دکتر نمونه و کار درست از هررررر لحاظ دکتر کیوان دارندگان هستش ،چون هیچکی در هیییچ زمینه ای بپای ایشون نمیرسه.تا توسطه ایشون ویزیت نشین متوجهیه عرایضه بنده نمیشین. دکتری دست طلا هستن .ایشالاه دست به خاک بزنن واسشون طلا بشه .خدارو شاکرم که ایشون رو تونستم پیدا کنم.برای دکتر دارندگان عزیز و خانوادهیه محترمشون ارزوی سعادت و سلامتیو خوشبختیو موفقیتهایه روز افزون دارم.دکتر جان خدا شمارو برایه همهیه ما بیمارا و زیباجویان حفظ کنه.الهی آمین.
پسندیدن
ارسال
ز آ
زینب آقائی هشجین
دو ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر دارندگان که واقعاااا بینهااایت دکتر متشخص،شریف،مهربون،مجرب،حاذق،چشم پاک و با تعهد کاریه بسیااار بالایی هستن،بنده توسط ایشان چندین بار ویزیت شدم و برخلافه دکترایه دیگه که اصلااا برایه بیمار وقتو حوصله نمیزارن ،ولی دکتر دارندگان هم تایم و هم وقت میزارن و با حوصلهو انرژی تمامه توضیحاتو در رابطه با بیماری یا جراحی زیبای در اختیارم کامل قرار دادن. و راهنماییه کامل کردن.در نهایت عمل زیبایی پروتز سینه انجام دادم که چقدررر از جراحیشون راضیم اینقدرررر که دلسوزانهو خالصانه از جون مایه میزارن و اینکه چه قبل از عمل و چه بعداز عمل هم پیگیر هستن و بیمار رو رها نمیکنن و واقعااا صفر تا صد از ابتدا تا زمانی که حتی پروسهیه نقاهت بعداز جراحیو سپری کردم همیشههه دکتر کنارم دلسوزانه بود و پیگیر بود و تنهام نزاشت.واقعاااا نمیدونم چجوری ازین دکتر تشکر کنم و کلمات و زبونم از بیان ذات و شخصیت و مرامو منشو تبحر کاریه دکتر قاصر هستش.بیشک دکتر نمونه و کار درست از هررررر لحاظ دکتر کیوان دارندگان هستش ،چون هیچکی در هیییچ زمینه ای بپای ایشون نمیرسه.تا توسطه ایشون ویزیت نشین متوجهیه عرایضه بنده نمیشین. دکتری دست طلا هستن .ایشالاه دست به خاک بزنن واسشون طلا بشه .خدارو شاکرم که ایشون رو تونستم پیدا کنم.برای دکتر دارندگان عزیز و خانوادهیه محترمشون ارزوی سعادت و سلامتیو خوشبختیو موفقیتهایه روز افزون دارم.دکتر جان خدا شمارو برایه همهیه ما بیمارا و زیباجویان حفظ کنه.الهی آمین.
پسندیدن
ارسال
س س
سارا سمندیجان
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جلسات‌ معاینه و آماده‌سازی قبل از عمل ، توسط آقای دکتر دارندگان به دقت انجام شد و ایشان با کنترل فشار خون و دیابت و مشاوره قلب ؛ اقدام به جراحی پلک های بالای من نمودند. آماده سازی و خط کشی قبل از جراحی با دقت فراوان در اتاق عمل صورت گرفت و تمام جراحی را با میکروسکوپ انجام دادند و تک تک بخیه ها نیز توسط خود ایشان زده شد که بخیه ها بسیار ظریف بود و روز پنجم کشیده شد و اکنون که چند هفته از عمل گذشته ، جای زخم و بخیه باقی نمانده است. به علت افتادگی شدید پلک ها علاوه بر مشکل زیبایی ، در میدان بینایی من نیز اختلال ایجاد شده بود که با جراحی موفق پلک های بالا، مشکل حل شد. از نتیجه جراحی و ویزیت های قبل و بعد از عمل ، رضایت کامل دارم و به دلیل دقت بالا و ظرافت عمل و حسن برخورد دکتر دارندگان، ایشان را به سایرین توصیه کرده و برایشان آرزوی توفیق دارم. نام بیمار :علیرضا سمندیجان
2
پسندیدن
ارسال
م ق
محمدحسن قهرمانی
ده ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بنده نزد دکتر دارندگان ، عمل ابدو مینو پلاستی انجام دادم در ابتدای مرداد ماه. شهریور ماه هم قصد انجام مامو پلاستی دارم در محضر ایشون. استادِ تمام کاملا حرفه ای بسیار پر دقت با حوصله فراوان ارائه بهترین طرح درمان کاملاً دلسوز و پاسخگو ، در تمام مدت 24 ساعت شبانه روز ، چه تلفنی ، چه در فضای مجازی روز ویزیت تون ، نوبت اول باشید یا نوبت آخر ، اصلا در کیفیت ویزیت شما ، تاثیری ندارد. روز عمل تون ، با مشاهده چهره ی بشاش و پر انرژی دکتر ، احساس نمی کنید که در اتاق عمل ، بسر می برید دارای وجدان شدید کاری. ما که جز دعا و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای جناب دکتر دارندگان بزرگوار ، کاری از دست مون بر نمیاد. خدا پشت و پناه شون باشه ، اگه زیبا جوی با حوصله ای هستین ، مراجعه به ایشون رو بشدت توصیه میکنم .
11
پسندیدن
ارسال
ر .
ریحانه .
پنج ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من برای تزریق چربی صورت مراجعه کردم با گذشت چندماه کاملا راضی هستم خیلی خیلی طبیعی و بدون عوارض من برای اولین بار بود که همچین کاری میخواستم انجام بدم و باتوجه به تجربه اطرافیان ذهنیت خوبی نداشتم اگر میخواید کار زیبایی انجام بدین و سلامت بدن و روانتون کاملا حفظ بشه به دکتر دارندگان مراجعه کنید و هیچ نگرانی و استرسی بابتش نداشته باشین. حتی برای کوچکترین کار های زیبایی جزئی ترین موارد سلامتی فرد رو لحاظ میکنن. اگر کار زیبایی رو در بیمارستان انجام میدین تفاوت کار و نقاهت بعد از عمل به طور کامل مشخصه امیدوارم هرجا هستین سالم و سربلند باشید،تعهد شما به بیمار قابل ستایشه.
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
کیفیت درمان عالی مدت زمان عالی داروهای مصرفی بسیار مؤثر وعالی برخوردپزشک بی نظیر خدا رو شاکرم که در کشور ما دکتر هایی بی‌نظیر امثال دکتر کیوان دارندگان هست که ما بتوانیم احساس آرامش کنیم وبخود ببالیم که همچنین دکترای با وجدان بالا داریم.مهمترین خصلت جناب دکتر پیگیری بعد عمل ایشان هست که مارا دلگرمتر کردن وباعث بالارفتن روحیه بیمار شدن وبیماراحساس امنیت بیشتر می‌کند واز جناب دکتر احسانی هم سپاسگزاریم که جناب دکتر دارندگان را به ما معرفی کردن.از خداوند منان آرزوی بهترینها را برای ایشان وخانواده بزرگوارشان دارم درود بر شرف شما
پسندیدن
ارسال
ر ت
روژان تهرانی
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
من برای مشکل کلوئید گوش مراجعه کردم ، دکتر دارندگان بسیار با دقت و حوصله برای من روند درمان و پیشگیری های لازم بعد از عمل رو توضیح دادند و در نهایت روش جراحی رو انتخاب کردند . خوشبختانه جراحی رو انجام دادم و از نتیجه خیلی راضی هستم ، ایشون بسیار دقیق و وسواس هستند و همین باعث شد که بخیه ها بسیار مرتب و در نهایت پوستم به بهترین شکل جوش بخوره . من این جراحی رو در بیمارستان رازی تهران انجام دادم و برخورد پرسنل ، امکانات بیمارستان و … عالی بود ، خیلی ممنونم از دکتر و تیم قوق العادشون .
5
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
دکتر کیوان دارندگان

دکتر دکتر کیوان دارندگان، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر کیوان دارندگان در تهران، وحدت اسلامی، رازی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 61K نفر از پروفایل دکتر دکتر کیوان دارندگان، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (196 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 136 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر کیوان دارندگان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر کیوان دارندگان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر کیوان دارندگان: تهران، تهران، وحدت اسلامی، رازی
  • تلفن مطب دکتر دکتر کیوان دارندگان: ثبت نشده
  • تخصص دکتر دکتر کیوان دارندگان: فوق تخصص جراح پلاستیک (رینوپلاستی، لیفت صورت و گردن،بلفاروپلاستی، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل